Sweet Snow

Sunday 27 November 2011

Doaku Hamba Yang Lemah .

Ya Allah yang Maha Pemurah ,
terima kasih telah ENGKAU ciptakan dia & mempertemukan aku dgnnya .
terima kasih untuk saat indah yang telah kami nikmati bersama ,
terima kasih untuk setiap pertemuan yang telah kami lalui bersama ,
terima kasih untuk setiap saat yang lalu .
aku datang bersujud dihadapanMU ,
sucikanlah hatiku ya Allah ,
sehingga dapat melaksanakan kehendak dan rencanaMU dalam hidupku .
Ya Allah ,
jika aku bukan pemilik tulang rusuknya ,
janganlah biarkan aku merindui kehadirannya ,
jangan biarkan aku melabuhkan hatiku dihatinya ,
kikislah pesonanya dari pelupuk mataku dan usirlah dia dari relung hatiku ,
gantilah damba kerinduan dan cinta yang bersemayam didada ini dengan kasih dari dan padaMU yang tulus dan murni ,
tolong lah aku agar dapat mengasihinya sebagai sahabat .
tetapi , jika kau ciptakan dia untukku  ,
ya Allah , berikanlah aku kesabaran untuk menempuh onak duri bersamanya ,
dan yakinkan lah dirinya bahawa aku sungguh-sungguh mencintai dan rela memberi suka dan duka dengan dia .
Ameen~


 Aku tetap tertawa walau aku sebenarnya ingin menangis ,
aku tetap tersenyum walau aku sebenarnya kecewa ,
aku tetap kuat walau aku sebenarnya sudah tidak sanngup lagi ,
aku tetap semangat walau aku tertekan oleh masalah kita ,
dan . .
aku tetap sabar dan memandang segalanya baik walau sebenarnya aty aku lemah dan sedang terluka .

:'(
  :-(

Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment