Sweet Snow

Thursday 17 November 2011

Angan-Angan !

Nak berangan jap . hehee . aku ade angan2 . dpd dulu lagi . nak tau ape ?
----
----

Tau nih ape ? pemandangan matahari t'benam . hmm . aku nk , nty boyfriend aku melamar aku masa matahari t'benam . wahh . sweet nyee . mungkin die akn bawak . . . . . 
 mgkin die akan bawak sebentuk cincin . huhuu . ( mcm la aku nih datin erk ) . tak kisah laa kalo tak bawak pun , tapi mengharap . hee . atau mungkin die bawak . . . .


mungkin jgk die akan bawak sejambak bunga . hoho . mtk mcm2 . sekuntum pun aku da b'syukur da .
tak kisah laa die bawak ape pun . asal kan die ikhlas , n aku akan trime jgk lamaran die dgn seikhlas aty ku . wahh da nak kawen , best nyee . HAHA . peace . .
sekadar angan angan . :-)


 

Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment