Sweet Snow

Thursday 13 September 2012

Hanya Untuk Awak !

Awak,saya mungkin seorang yang mudah bermadah cinta
tapi kata-kata cinta saya itu hanya untuk awak.

Saya mungkin seorang yang mudah menuliskan puisi cinta
tapi puisi cinta itu ikhlas dari hati saya hanya untuk awak.

Saya mungkin seorang yg mudah bergaul dgn sesiapa
tapi awak,CINTA SAYA HANYA UNTUK AWAK

Saya mungkin seorang yang tak pandai meluahkan
isi hati apabila dengan awak.
tapi setiap nukilan yang saya cipta itu adalah 
peganti isi hati saya.

Saya mungkin seorang yg kasar apabila berbicara
tapi sy akan menjadi lemah dan lembut apabila berada dgn awak

Awak mungkin bukan orang yang pertama
berkasih dan sayang dengan saya dulu.
Tapi tahukah awak bahawa awak adalah orang yang pertama
saya CINTA dan juga mungkin CINTA terakhir saya?

#Awak nukilan ni juga khas untuk awak ikhlas dari hati sy.

Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment