Sweet Snow

Thursday 12 January 2012

Cintai Allah .

~✿..Jika kita cintakan seseorang..pasti kita ingin bertemunya selalu..tetapi jika kita CINTAKAN Allah..bertemulah selalu dalam ZIKRULLAH, bertemulah selalu di dalam SOLAH, bertemulah selalu di RUMAH ALLAH dan berpegang teguhlah kepada AL-QURAN dan AS SUNNAH..✿~

>>> Cintai Allah terlebih dahulu dan AKRABLAH bersamaNya dengan jalan-jalan yang ada..apabila kamu menjagaNya, Dia akan menjaga kamu nanti..mudah-mudahan akan Dia TITIPKAN seorang yang LEBIH BAIK untuk MENJAGA kamu suatu hari nanti..(✿◠‿◠)

~✿..Mudahnya HATI untuk terus TERTAWAN walau AKAL MENEGAH dan MEMBERI AMARAN..✿~

Andai masih ada RINDU,
Kupohon HILANGKAN ia dari hatiku,
Kerana KETIDAKPASTIAN itu mengganggu,
Perasaan ini MENGECEWAKAN insan yang menunggu,
Aku tidak rela terusan terbelenggu,
Dalam pencarian PERMATA berharga milikMu..

>>> HATI-HATI menjaga hati..(✿◠‿◠)

✿~ Andai kehadiranku punca GOYAHNYA IMANMU, maafkan aku..
✿~ Andai kehadiranku punca HATIMU MERANA, maafkan aku..
✿~ Andai kehadiranku punca LALAINYA HATIMU, maafkan aku..
✿~ Andai kehadiranku punca LEMAH dan BERKURANGNYA SEMANGAT mujahadahmu, maafkan aku..

Sungguh, itu semua BUKANLAH NIATKU..

>>> Ya Allah, ku akui KELEMAHAN dan KESILAPANKU..andai pernah diriku menjadi PUNCA jauhnya seseorang hamba daripadaMu, AMPUNIKU ya Allah..
 
~✿..Izinkan aku MENGUNDUR DIRI, kerana aku TAKUT hati ini TERSASAR dari landasan cintaNya..izinkan aku mengundur diri, kerana aku takut menaruh HARAPAN pada sesuatu yang tidak pasti..izinkan aku mengundur diri, kerana aku tahu diri ini TIDAK SETANDING kamu, aku tahu tahap IMANKU..namun aku TIDAK TAHU tahap iman kamu..yang pasti, tahap iman kamu jauh LEBIH TINGGI daripada tahap imanku yang cuma secebis..✿~

>>> Hati kita Allah yang PUNYA, hati kita biar Allah yang JAGA..kamu, cukuplah aku MENYAYANGIMU sebagai SAHABAT..kerana diri ini masih mencari CINTA SEJATI milik Yang Maha Melihat..(✿◠‿◠)
 
 
 

Thanks For Reading :)

No comments:

Post a Comment